Compania E.ON a primit mai multe sesizări în care au fost semnalate cazuri de persoane care, pretinzând că sunt angajați sau prestatori ai companiei, au cerut unor clienți din mediul rural sume de bani sub pretextul încasării facturilor de consum sau a contravalorii unor servicii, verificări instalații, citiri sau înlocuiri contoare.
“Din cauza carantinei și stării de urgență, facturile E.ON trebuie achitate direct angajaților societăților cu care firma are contract de prestări servicii”, este unul dintre pretextele folosite de cei care și-au însușit sume de bani fără drept.
Pentru evitarea unor situaţii asemănătoare, compania E.ON face următoarele precizări menite să îi protejeze pe consumatorii de energie electrică sau gaze naturale de persoane rău intenţionate:
Angajaţii E.ON sau prestatorii de servicii mandataţi de companie nu încasează bani la domiciliul clienţilor nici pentru servicii prestate, acestea regăsindu-se în facturile emise, nici pentru consumul de energie electrică sau gaze naturale.
Operaţiunile de înlocuire, verificare şi citire a contoarelor de gaze naturale sau energie electrică sunt realizate numai de către personalul E.ON sau al prestatorilor de servicii mandataţi de companiile noastre pentru aceste activităţi.
Angajaţii noştri pot fi identificaţi prin echipamentul inscripţionat E.ON şi prin legitimaţia de serviciu.
Personalul prestatorilor de servicii poate fi identificat prin legitimaţia de serviciu şi prin împuternicirea din partea companiilor E.ON pentru a efectua operaţiunile de înlocuire, verificare sau citire a contoarelor.
În cazul în care un client consideră că a fost înșelat îl rugăm să se adreseze celei mai apropiate unități de poliție.
https://www.botosaninews.ro/433663/social/avertisment-de-la-e-on-falsi-incasatori-bat-la-usile-clientilor-si-cer-bani-pentru-asa-zisa-energie-electrica-consumata/