Furnizorul de apă din Botoșani, Nova Apaserv SA, a declanșat o amplă campanie de recuperare a datoriilor de la consumatori, după ce restanțele acumulate de populație au ajuns la sume considerabile.
Potrivit directorului general al companiei, Alin Cirimpei, de la începutul acestui an au fost deschise peste 1.000 de acțiuni de executare silită, majoritatea împotriva persoanelor fizice care nu și-au achitat facturile la timp.
„Au început executorii să scoată bunurile la vânzare. E o procedură prin care trebuie să treacă și au început să apară și rezultatele”, a precizat Alin Cirimpei.
În prezent, Nova Apaserv are de recuperat aproximativ 31 de milioane de lei de la populație, dintre care peste 20 de milioane reprezintă restanțe mai vechi de o lună.
Acțiunea vine pe fondul unei situații financiare dificile pentru operatorul de apă și canalizare, care încearcă să stabilizeze încasările și să reducă pierderile acumulate în ultimii ani.