Primăria Dobârceni a anunțat organizarea unui concurs pentru ocuparea postului contractual de șef al Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență. Candidații interesați trebuie să îndeplinească o serie de condiții specifice, printre care se numără: finalizarea studiilor medii și deținerea unui Certificat de absolvire pentru ocupația de Șef Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență, eliberat de un centru de formare autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări. De asemenea, este necesar avizul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Nicolae Iorga” al Județului Botoșani, conform modelului din Anexa nr. 6 a Ordinului nr. 75/2019.
Alte cerințe includ prezentarea unui certificat medical cu specificația „Apt pentru ocupația Șef serviciu voluntar/privat pentru situații de urgență”, abilități de lucru cu calculatorul (Excel, Word, Internet) și permis de conducere categoria B.
Dosarele de înscriere pot fi depuse până pe 22 noiembrie. Proba scrisă este programată pentru data de 4 decembrie, urmând ca interviul să aibă loc pe 9 decembrie.