Orange România a anunțat joi finalizarea procesului de absorbție a fostului Telekom Fix (ex Romtelecom), proces în urma căruia statul român va deține 20% din capitalul social și din drepturile de vot ale companiei. Fuziunea marchează crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat, capabil să furnizeze servicii integrate de telefonie fixă și mobilă, internet și televiziune, începând cu 1 iunie 2024.
- Continuarea Contractelor: Contractele și ofertele actuale rămân valabile și nu se vor modifica până la reînnoirea serviciilor, indiferent de perioada contractuală.
- Schimbări de Contact: Se modifică adresele de contact pentru reclamații și contul la Trezorerie pentru cei care plătesc factura prin transfer bancar. Noile adrese de e-mail și poștă pentru reclamații vor fi comunicate clienților.
- Noul Sediu: De la 1 iunie 2024, sediul social al Orange România va fi în București, sector 1, str. Matei Millo nr. 5, Clădirea Tandem. Punctul de primire a notificărilor și a reclamațiilor scrise va fi mutat la noua adresă.
În urma fuziunii, clienții fostului Telekom Fix (ex Romtelecom) vor experimenta cele mai multe schimbări. Printre acestea se numără:
- Adresele de e-mail sesizari@orange.com și infoclienti@orange.com nu vor mai fi disponibile, iar solicitările trimise aici nu vor fi tratate, însă clienții vor avea la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
- Lista băncilor pentru plăți prin transfer bancar a fost simplificată, iar noul cont de Trezorerie va fi RO02TREZ7005069XXX000711.
La sfârșitul anului 2023, Orange România furniza servicii mobile către 9,5 milioane de utilizatori, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de abonați și servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,1 milioane de clienți. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 1,551 miliarde de euro, în scădere cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.
„Fuziunea aduce modificări minime în utilizarea de zi cu zi a serviciilor Orange și permite companiei să înlăture barierele privind integrarea operațională completă. Astfel, va fi înlesnit procesul de combinare a bazelor de date ale clienților ambelor companii, cât și a sistemelor IT, permițând accelerarea proceselor ce vor crea o experiență îmbunătățită, în cea mai rapidă rețea, pentru toți utilizatorii Orange”, se arată în comunicatul companiei.